Часті запитання

Перед поїздкою:

   

Усі доступні для бронювання маршрути ви можете знайти пошуком у додатку FlixBus та на веб-сайті https://www.flixbus.com.ua. Актуальна карта маршрутів знаходиться на нашому веб-сайті в розділі Автобусні маршрути.

Якщо ви подорожуєте з групою, ви можете забронювати цілий автобус з водієм, натиснувши на кнопку "Оренда автобуса FlixBus". Автобус забере вас біля вхідних дверей будинку та слідуватиме обраному вами маршруту. Просто відвідайте веб-сайт www.mieten.flixbus.de, вкажіть інформацію про свою поїздку, моментально розрахуйте вартість, безкоштовно забронюйте місця та готуйтеся до майбутньої поїздки!

   

Наші маршрути можна забронювати за 4-6 тижнів до дня від'їзду в нашому додатку та на нашому веб-сайті. Ми щодня не покладаючи рук працюємо над розробкою нових рейсів і над поліпшенням вже наявних. При цьому ми приділяємо особливу увагу трьом основним речам: пунктуальність, зручний час від'їзду й оптимальні умови для пересадок. Щоб забезпечити можливість вчасно вносити поліпшення та реагувати на відгуки, ми зазвичай продаємо квитки всього за кілька місяців наперед.

Щоб першими дізнаватися про нові маршрути, підпишіться на розсилку новин або нашу сторінку на Facebook.

   

Зручніше за все забронювати квиток на нашому веб-сайті https://www.flixbus.com.ua або у нашому автобусному додатку для смартфонів. Щоб отримати найвигіднішу ціну, бронюйте квитки заздалегідь. Ви отримаєте підтвердження бронювання на вашу адресу електронної пошти (час від часу перевіряйте папку спаму).

Крім того, квитки можна придбати, зателефонувавши до відділу підтримки клієнтів (+38 044 228 1473), у наших точках продажу або безпосередньо у водія автобуса. Звертаємо вашу увагу на те, що в автобусі квиток можна купити за звичайною ціною (для дорослих і дітей) і тільки в тому випадку, якщо в автобусі ще залишилися вільні місця. Можливість придбати квитки у водія автобуса за зниженими цінами, по акції, а також зі знижкою для груп відсутня. Квитанція, що видається при оплаті готівкою в автобусі, вважається квитком і підтвердженням бронювання.

   

Найпростіше знайти автобусну зупинку за допомогою нашого додатку. Виберіть свою зупинку, натисніть на стрілку вгорі праворуч і ви побачите, як пройти до вашої зупинки. Список місць відправлення автобусів ви знайдете в нашому додатку у вкладці "Автобусні зупинки", а також в загальному списку зупинок. Просто виберіть потрібне вам місто та отримайте адреси автобусних зупинок і перегляньте їх на карті. На вашому підтвердженні бронювання також буде зображена карта з відповідними зупинками.

Автобусні зупинки, як правило, позначені відповідним чином.

   

Ми підтримуємо кілька методів оплати:

  • Бронювання в онлайн-магазині: прямий дебет, оплата банківською карткою (VISA/MasterCard/Amex), а також за допомогою систем PayPal, Sofortüberweisung, Carte Bleue та iDEal.
  • У водія автобуса: наразі, купуючи квитки у водія автобуса, ви можете оплатити тільки готівкою. Купуючи квиток у водія автобуса, ви отримаєте квитанцію, виписану у той же день. Квитанція одночасно вважається квитком і підтвердженням бронювання. Звертаємо вашу увагу на те, що у водія автобуса ви можете купити квитки тільки за повною вартістю. Квитки зі знижками та по акції доступні тільки при купівлі онлайн або в наших торгових точках / турагентствах. Зверніть увагу, що в Швеції приймаються тільки карткові платежі (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Також квиток можна придбати у водія автобуса, використовуючи для оплати безконтактні платежі за технологією NFC через додаток в мобільному телефоні (наприклад, Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).
  • У торгових точках/турагентствах: усі наші агентства пропонують різноманітні методи оплати, у тому числі оплату готівкою.
  • Телефоном: Банківська картка (MasterCard/Visa/Amex)

Звертаємо вашу увагу на те, що у випадку використання деяких способів оплати, стороннім постачальником послуг стягується комісія. Тим не менш, існують методи оплати, що не передбачають стягнення комісії. Загальна сума комісії буде вказана під час бронювання.

   

Скористатися ваучером (наприклад, подарунковим сертифікатом або ваучером на повернення грошових коштів) можна під час бронювання в додатку або на веб-сайті, а також під час бронювання по телефону або в наших торгових точках/турагентствах. Ви зможете вказати код ваучера після вибору рейса та переходу до кошика. Звертаємо вашу увагу на те, що для кожного окремого бронювання можна вказати тільки один ваучер. Можливість обміну ваучерів на готівку не передбачена. Для отримання докладної інформації про подарункові сертифікати, завітайте на сторінку, присвячену подарунковим сертифікатам.

Дисконтні купони, термін дії яких не може бути продовжений і які були придбані в нашому Fan Shop. Коди дисконтних купонів, які були видані в результаті зміни або скасування бронювання, діють протягом 1 року.

   

Як правило, проблеми при онлайн-бронюванні пов'язані з використовуваним браузером. Цю проблему можна вирішити одним із таких способів:

  • Спробуйте інший браузер.
  • Очистіть кеш і видаліть cookie-файли. Перезапустіть браузер і спробуйте ще раз.
  • Оновіть браузер. Ми застосовуємо високі стандарти безпеки, і наш веб-сайт оптимізовано для роботи в нових версіях браузерів. Останні версії браузерів можна завантажити, перейшовши за цими посиланнями: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome

Вам не прийшов лист із підтвердженням? Перевірте, чи не потрапив лист до папки зі спамом.

Якщо це не допомогло, зателефонуйте нам за номером +38 044 228 1473. Ми будемо раді вам допомогти.

   

Квитки на автобуси FlixBus можна придбати у численних точках продажу у різних містах Європи. Це туристичні агентства, кіоски та партнери, з якими ми працюємо.  Список усіх торгових точок можна переглянути у нашому огляді торгових точок. Для пошуку точки продажу в вашому регіоні просто введіть назву міста або поштовий індекс.

   

Так, ви можете внести зміни до бронювання на нашому веб-сайті в розділі "Змінити/скасувати бронювання" або в наших торгових точках/турагентствах не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення:

Зміна інформації про пасажирів:

  • Зміна номера телефону: безкоштовно. Після цього ви отримаєте нове підтвердження з новим номером бронювання.
  • Зміна імен пасажирів: безкоштовно. Звертаємо вашу увагу на те, що якщо вартість квитка в момент скасування бронювання перевищує вартість оригінального квитка, ви повинні сплатити різницю. Після цього ви отримаєте нове підтвердження з новим номером бронювання.

Скасування та нове бронювання: 
Якщо ви бажаєте внести зміни до поїздки, виконайте наступні дії:

  • Перевірте, що необхідний вам новий маршрут доступний для бронювання.
  • Скасуйте попереднє бронювання та отримайте ваучер, яким ви можете скористатися для оплати нового бронювання.
  • Забронюйте нову поїздку, використовуючи отриманий ваучер. Ви отримаєте нове підтвердження з новим номером бронювання. Якщо вартість нової подорожі перевищує номінал ваучера, вам знадобиться доплатити різницю.

Будь ласка, зверніть увагу, що за скасування кожного бронювання буде стягнуто комісію за одну поїздку та одного пасажира в якості плати за скасування. Загальна сума комісії буде вказана під час скасування бронювання.

Що робити, якщо під час бронювання сталася помилка?
Якщо під час бронювання пасажир виявляє помилку, то протягом 60 хвилин після завершення бронювання можна безкоштовно перебронювати або скасувати квиток. Це правило не поширюється на поїздки, квитки на які вже були переброньовані.

   

Так. На нашому веб-сайті в розділі "Змінити/скасувати бронювання" або в одній з наших точок продажу ви можете безкоштовно змінити ім'я пасажира не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення. Якщо вартість квитка в момент внесення змін перевищує вартість оригінального квитка, ви повинні сплатити різницю. Після цього ви отримаєте нове підтвердження з новим номером бронювання.

   

У наших автобусах вільний вибір місць. А отже, ми не надаємо можливості заздалегідь резервувати місце. Якщо ви хочете зайняти певне місце в автобусі, рекомендуємо прибути на зупинку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення. Якщо місце, яке ви хотіли б зайняти, вже зайнято, просто попросіть інших пасажирів помінятися з вами місцями. Пасажири з обмеженими фізичними можливостями та пасажири з маленькими дітьми звісно мають переважне право вибору місця.

   

Для дітей передбачені знижені тарифи на квитки. Ними можуть скористатися діти та підлітки у віці до 16 років. Якщо акційна ціна на квиток нижче вартості дитячого квитка, він автоматично продається за нижчою ціною.

Діти у віці до 3 років повинні подорожувати в дитячому автокріслі. Під час подорожі дитяче автокрісло має бути закріплено ременями безпеки, передбаченими в автобусі. Дитяче автокрісло має підтримувати можливість фіксації двоточковими ременями безпеки. Наявність автокрісла повинен забезпечити пасажир, який супроводжує дитину.

На всіх внутрішніх і міжнародних рейсах дітей віком до 10 років під час поїздки має супроводжувати доросла особа.

Поїздки дітей і підлітків віком від 10 до 14 років без супроводу допускаються, тільки якщо законний опікун у процесі бронювання підтвердив нам у письмовому вигляді, що дитина може подорожувати самостійно та не потребує супроводу. Нагляд за неповнолітніми не входить в обов'язки компанії FlixMobility, компанії групи FlixCompanies та наших партнерів. Не допускаються поїздки дітей без супроводу нічними рейсами та рейсами з перетином державного кордону. Крім того, не допускаються поїздки дітей без супроводу непрямими рейсами.

Пасажири у віці від 16 років можуть подорожувати без супроводу. На міжнародних рейсах законний опікун повинен переконатися, що у дитини є з собою всі документи та посвідчення особи, необхідні для перетину кордону.

На рейсах, що прямують територією Франції, а також на міжнародних рейсах, що відправляються з території Франції, неповнолітні особи віком до 16 років повинні подорожувати у супроводі дорослого або опікуна. Для дітей та неповнолітніх осіб віком 16 та 17 років, що подорожують міжнародними рейсами, які відправляються з Франції, батьки або опікуни повинні підготувати всі документи та посвідчення, необхідні для перетину кордону (ID-картка чи паспорт і віза, у разі необхідності).

На рейсах, що прямують територією Данії, (у т. ч. на рейсах з пересадками) неповнолітні особи віком до 16 років можуть подорожувати самостійно, якщо батьки або опікун надали підтвердження у письмовому вигляді про те, що неповнолітня особа може подорожувати самостійно та без нагляду дорослих. Компанія FlixBus не несе відповідальності за здійснення нагляду за неповнолітньою особою.

   

Тут наведено ​​інформацію про перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та вадами руху. Щоб підтвердити можливість поїздки в інвалідному візку, зверніться до служби підтримки клієнтів не раніше ніж за 2 тижні і щонайменше за 7 днів до бронювання квитків. Решта пасажирів, які мають намір скористатися звичайними пасажирськими сидіннями, незважаючи на обмежені фізичні можливості або вади руху, повинні повідомити нас про це за 36 годин до відправлення.

Чи можу я здійснювати поїздки за будь-яким маршрутом, незважаючи на вади руху?

Як правило, нашими автобусами можуть подорожувати всі пасажири, незалежно від їх фізичних можливостей чи наявності вад руху. Однак, наразі ми не задовольняємо всі вимоги, що дозволяло би нам здійснювати перевезення будь-яких пасажирів, в будь-який час і на будь-яких маршрутах. З одного боку, це пов'язано з конструктивними особливостями наших автобусів, а з іншого — з інфраструктурою станцій, які не завжди оснащено пандусами. На даний момент в автопарку компанії FlixBus є лише кілька автобусів, обладнаних зручностями для інвалідів, які використовуються на деяких маршрутах. Станції знаходяться у віданні відповідних компаній-операторів.
Якщо у вас є вади руху, але при цьому ви можете здійснити посадку та висадку з автобуса самостійно або за допомогою супроводжуючої вас особи, ми можемо здійснити перевезення вас на будь-якому маршруті. 
Якщо ви користуєтеся інвалідним візком, але ви можете встати з нього та самостійно здійснити посадку в автобус, ми також можемо перевезти вас на будь-якому маршруті.
Якщо ж вам необхідно використовувати інвалідний візок в якості пасажирського сидіння, то наразі з вищезгаданих причин ми можемо перевозити вас тільки після ретельної попередньої перевірки можливості перевезення, і тільки за певними маршрутами.   

Як і коли я можу забронювати подорож? 

Якщо ви не можете обходитися без інвалідного візка, повідомте про це в нашу службу підтримки клієнтів не раніше ніж за 2 тижні і щонайменше за 7 днів до запланованої дати поїздки за номером +38 044 228 1473* для підтвердження можливості здійснення перевезення. У разі дотримання всіх необхідних умов наші спеціалісти служби підтримки клієнтів забронюють подорож для вас і супроводжуючої вас особи телефоном, в будні дні з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00.
Якщо ви, незважаючи на обмежені фізичні можливості, зможете скористатися звичайним пасажирським сидінням в автобусі, ви можете забронювати квиток самостійно, без необхідності попереднього повідомлення. Однак, якщо ви збираєтеся взяти з собою допоміжні, ортопедичні засоби або інвалідний візок для перевезення у багажному відсіку, а також подорожуєте з супроводжуючою особою або собакою-поводирем, повідомте нам про це щонайменше за 36 годин до відправлення.

Скільки коштує проїзд супроводжуючої особи або собаки-поводиря?

При підтвердженні необхідності постійного супроводу супроводжуюча вас особа та собака-поводир подорожують безкоштовно. Для собаки-поводиря при цьому бронюється окреме місце.
Перед початком подорожі ви повинні підтвердити право супроводжуючої особи на безкоштовний проїзд, надавши доказ необхідності постійного супроводу. Для цього під час посадки в автобус вам потрібно пред'явити відповідний документ, в якому буде вказана ваша потреба в постійному супроводі, наприклад:

  • у Німеччині — посвідчення інваліда Schwerbehindertenausweis або лікарська довідка
  • у Франції — Carte D'Invalidité (Besoin d'Accompagnement) 
  • в Італії — довідка, видана місцевими органами охорони здоров'я (ASL) або Державною службою соціальної допомоги (INPS)

Ці ж правила стосуються собаки-поводиря. Крім цього, вам знадобиться довідка про те, що ваша собака пройшла відповідне навчання з супроводу сліпих або осіб з інвалідністю.

Яким вимогам повинен відповідати мій інвалідний візок, щоб його можна було взяти з собою в пасажирський салон?

У пасажирському салоні автобусів далекого прямування в якості пасажирських сидінь можуть використовуватися інвалідні візки, що відповідають стандарту DIN EN 12183 або DIN EN 12184, а також обладнані системою фіксації за стандартом DIN 75078-2. Крім того, їх максимальні габарити повинні бути наступними: ширина — 80 см, довжина — 120 см, загальна вага — 250 кг.
Якщо під час посадки в автобус виявиться, що ваш інвалідний візок не відповідає цим вимогам, не дивлячись на запевнення, представлені раніше в письмовій формі, ви не зможете використовувати його в пасажирському салоні, а ваше право на перевезення втратить свою силу.

Чи обладнані автобусні зупинки пандусами? 

Для обладнання станцій, як і нашого автобусного парку, пандусами для інвалідів потрібен певний час, тому наразі ще не всі станції обладнані такими засобами. Оскільки станції знаходяться поза межами нашої відповідальності, ми поки не володіємо достатньою інформацією про їх інфраструктуру. Тому ми рекомендуємо вам перед поїздкою уточнити у компанії, відповідальної за станцію, доступну інфраструктуру.

Як і де можна отримати допомогу?

Як правило, від вас вимагається самостійно сісти в автобус і вийти з нього. Це важливо на випадок необхідності евакуації автобусу. Водії не в змозі забезпечити надання вам допомоги під час поїздки. Професійна допомога під час посадки в автобус і висадки з нього надається тільки на автобусних зупинках, оснащених пандусами (у Гамбургу та Мюнхені). Щоб вам було якомога комфортніше під час поїздки, ми рекомендуємо взяти з собою в подорож супроводжуючу особу, яка зможе надати вам допомогу в разі потреби.

   

Ми пропонуємо вам два варіанти недорогих поїздок для вас і вашої групи:

Якщо ви бажаєте подорожувати за власним розкладом і маршрутом, ви можете орендувати цілий автобус разом з водієм на веб-сайті www.mieten.flixbus.de. При цьому ми можемо задовольнити всі ваші особливі побажання — посадку на автобус біля вхідних дверей вашого будинку, проїзд безпосередньо до місця призначення, а також, за бажанням, використання автобуса для пересування по місту призначення. Під час бронювання ви одразу ж дізнаєтеся вартість поїздки, а подорож буде комфортною як для кожного окремого пасажира, так і для всієї групи в цілому. Якщо ви передумаєте, ви зможете безкоштовно скасувати поїздку не пізніше ніж за 14 днів до від'їзду.

Крім того, ми пропонуємо знижки для груп від 3 до 40 осіб на регулярних рейсах. Якщо така ціна буде доступна, ви зможете скористатися нею безпосередньо в пункті «Бронювання». У цьому випадку діє правило про необхідність здійснити бронювання як мінімум за один день до від'їзду. Якщо ціна зі знижкою буде дешевше групового тарифу, вам буде показана саме вона, щоб ви могли забронювати квитки за найнижчою ціною. 

Якщо ви хочете дістатися до місця, не представленого на наших маршрутах, ви можете взяти автобус в оренду. Ви гарантовано зможете створити для себе гнучкий маршрут та забезпечити комфортну подорож, а також захистити навколишнє середовище.

   

Перед від'їздом до іншої країни переконайтеся, що у вас є паспорт і всі документи (у тому числі копія туристичного страхового полісу, у разі необхідності) для перетину кордону. Для швидкого проходження митного контролю при подорожі по тунелю під Ла-Маншем і між країнами Європи не закривайте багаж на замок, а також вкажіть на ньому своє ім'я та адресу, щоб уникнути плутанини.

Усі поїздки на автобусі з Лондона до Європи здійснюються через Євротунель. Докладну інформацію про тривалість подорожі та розклад дивіться у розкладі вашої подорожі.

Крім того, будь ласка, дотримуйтеся санітарних норм і правил, що стосуються паспорта, візи й іноземної валюти. Докладну інформацію про ці правила дивіться на веб-сайтах Міністерства закордонних справ і федеральної поліції Німеччини (або за номером +49 0800 6 888000).

Крім того, необхідно дотримуватися діючих митних правил. З питаннями щодо діючих у Німеччині митних правил звертайтеся в центральну довідкову службу митного управління (info.privat@zoll.de, для юридичних осіб: info.gewerblich@zoll.de).

   
Чи можна отримувати знижки на поїздки в межах Данії?

Студенти, діти та люди похилого віку можуть здійснювати поїздки всередині Данії на пільгових умовах. Звертаємо вашу увагу, що для використання пільгових квитків при посадці в автобус необхідно пред'явити водієві відповідне посвідчення.

Студенти: Студентською знижкою можуть користуватися студенти, які зараховані до навчальних закладів і мають один з наступних типів студентських посвідчень:

  • Дійсний студентський квиток з фотографією і зазначеним терміном дії
  • Дійсний студентський квиток з фотографією і документ про зарахування до навчального закладу, виданий протягом останніх 12 місяців
  • Дійсну молодіжну карту (молодіжну карту Данії, видану Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB або Movia)
  • Дійсну студентську картку ISIC

Люди похилого віку: Знижкою для літніх людей можуть користуватися особи старше 64 років і особи, які отримують пенсію відповідно до законодавства Данії про соціальну пенсію. Типи документів, які можна пред'явити в якості посвідчення:

  • Посвідчення особи із зазначенням віку (понад 64 роки): карта медичного страхування, водійське посвідчення або паспорт
  • Датське пенсійне свідоцтво, видане державним органом (pensionmeddelelse), а також посвідчення особи (карта медичного страхування, водійське посвідчення або паспорт)

Діти: Знижкою для дітей можуть користуватися а) діти віком до 12 років б) діти молодше 16 років. На вимогу необхідно пред'явити діючий документ, що підтверджує вік дітей. Типи документів, які можна пред'явити в якості посвідчення:

  • Датська (жовта) або міжнародна (синя) медична карта
  • Паспорт

Звертаємо вашу увагу, що квитки, придбані для дітей, студентів і літніх людей, дійсні тільки при пред'явленні зазначених вище документів. При відсутності належного документа пільговий квиток недійсний, і для посадки в автобус пасажиру необхідно придбати новий квиток за повною вартістю.

Військовослужбовці Данії, що проходять обов'язкову військову службу, мають право безкоштовного проїзду за наявності документів і посвідчення, що підтверджують факт проходження такої служби. Для здійснення поїздки необхідно зарезервувати місце, відправивши заявку за адресою електронної пошти customerservice@flixbus.co.uk.

   

Студенти, діти та школярі можуть подорожувати по території Чеської Республіки зі знижкою. Під час бронювання та подорожі зі знижкою пасажир має пред'явити водію автобуса перед посадкою на автобус дійсне посвідчення особи.

Передбачено знижки для дітей

  • віком від 6 до 14 років в разі надання посвідчення особи з датою народження та фотографією.
  • перевезення дітей віком від 0 до 5 років, які подорожують у супроводі пасажирів віком старше 10 років, здійснюється безкоштовно.Ці пасажирі мають пред'явити посвідчення особи з датою народження та фотографією.

Передбачено знижки для студентів та школярів для зареєстрованих студентів та школярів з діючим посвідченням. Приймаються наступні посвідчення:

  • для школярів молодше 14 років та студентів віком від 15 до 25 років дійсне посвідчення студента або школяра, яке було надано перевізником.
  • Міжнародне посвідчення студента: ISIC / ALIVE, EYCA (Euro 26, Euro 26 Student)

Для пасажирів з обмеженою рухливістю передбачено знижки в разі надання дійсної ZTP- або ZTP/P-картки, яку було видано в Чеській Республіці. Перевезення осіб, що супроводжують пасажирів з ZTP/P-карткою, здійснюється безкоштовно.

   

Наші подарункові сертифікати можна придбати в нашому інтернет-магазині Fanshop. Приносимо вибачення за незручності, проте наразі веб-сайт магазину Fanshop доступний тільки німецькою мовою. У разі виникнення питань, зверніться по допомогою до нашого відділу підтримки клієнтів.

Натиснувши на "Gutscheine", ви можете вибрати сертифікати різного номіналу. Усіма подарунковими сертифікатами можна скористатися у нашому онлайн-магазині. Для отримання більш докладної інформації про наші подарункові сертифікати та покрокових настанов з придбання сертифікатів відвідайте сторінку, присвячену подарунковим сертифікатам

   

Звісно, так. Дивіться інформацію про актуальні пропозиції на сторінці "Оренда автобуса FlixBus". Ви моментально отримаєте відомості про ціну, що дозволить вам швидко та просто здійснити бронювання. Оренда автобусу дозволить вам створити для себе гнучкий маршрут та забезпечити комфортну подорож, а також захистити навколишнє середовище. 

   
Я хочу зареєструвати обліковий запис на веб-сайті FlixBus. Що мені потрібно для цього зробити?

У вас є два способи: зареєструватися на нашій сторінці входу або зробити це в процесі бронювання квитків.

На сторінці входу вам знадобиться вказати свою адресу електронної пошти, після чого ми відправимо на неї повідомлення з посиланням для підтвердження. Зазвичай ця процедура займає кілька хвилин. Потім вам знадобиться ввести своє ім'я та пароль, і ваш обліковий запис клієнта FlixBus буде повністю активовано.

Якщо ви хочете зареєструватися у процесі бронювання, поставите галочку у відповідному полі на сторінці оплати. По завершенні бронювання на вказану вами адресу електронної пошти буде автоматично надіслано повідомлення для підтвердження реєстрації.

До речі, після реєстрації електронною поштою ви також зможете прив'язати свій обліковий запис FlixBus до вашого профілю Facebook.

   
Я хочу увійти в систему за допомогою Facebook. Що мені потрібно для цього зробити?

На сторінці входу або відомостей про пасажирів можна увійти до системи через Facebook, натиснувши відповідну кнопку та підтвердивши свою згоду у новому вікні, що відкриється. Необхідні етапи: Вхід до облікового запису на Facebook. Проходження реєстрації та отримання листа з підтвердженням на адресу електронної пошти. Готово!

Звісно, ми нічого не публікуватимемо у вашій стрічці Facebook.

   
Я хочу увійти в свій обліковий запис з додатку. Чому це неможливо?

Наразі ми працюємо над тим, щоби ви могли входити до свого облікового запису у додатку FlixBus.

До тих пір у додатку ви можете скористатися можливістю додавання квитка шляхом сканування QR-коду і можливістю збереження даних для оплати.

   
Я забув(-ла) свій пароль до облікового запису FlixBus / Я не можу ввійти до свого облікового запису

Щоб швидко отримати доступ до своїх даних незважаючи на забутий пароль, ви можете скинути його.

   
Мій обліковий запис ще не підтверджено, але я не можу знайти повідомлення для його підтвердження. Що робити?

Якщо ваш обліковий запис ще не підтверджено, або ви не отримали повідомлення для його підтвердження, ви можете надіслати запит на повторне відправлення листа.

   
Що мені необхідно знати про обліковий запис FlixBus?

В обліковому записі є дуже зручна можливість збереження способів оплати! Завдяки цьому ви зможете бронювати квитки набагато швидше, оскільки вам вже не доведеться вводити всі необхідні дані під час наступного бронювання.

Після входу в обліковий запис ви можете висловити свою згоду на збереження даних для оплати, поставивши галочку у відповідному полі. В обліковому записі в розділі «Мої бронювання» відображаються всі квитки, які ви бронювали після підтвердження вашої адреси електронної пошти для реєстрації на сайті.

Також ви можете забронювати квитки і для інших людей — ваших близьких або друзів, — але при цьому необхідно правильно вказати їхні імена.

Ваші персональні дані та відомості для оплати надійно захищені. Ми не передаємо жодних даних третім особам. Докладну інформацію з цього приводу можна знайти в нашій Політиці конфіденційності.

В автобусі:

   

Для посадки на автобус вам знадобиться пред'явити підтвердження бронювання в роздрукованому або електронному вигляді (PDF-файл або QR-код на смартфоні). Простіше за все показати квиток безпосередньо в додатку FlixBus. Звертаємо вашу увагу на те, що у разі поїздки до іншої країни вам необхідно мати при собі всі необхідні документи та посвідчення особи для перетину кордону.

Після завершення процесу бронювання ви отримаєте підтвердження бронювання і зможете роздрукувати його на принтері. Крім того, ми надішлемо вам копію підтвердження електронною поштою (не забудьте перевірити папку "Спам"). Якщо ви купили квиток у водія автобуса, квитанція одночасно вважається квитком і підтвердженням бронювання.

   

Ви маєте право на безкоштовне перевезення однієї одиниці ручної поклажі і однієї одиниці багажу. Щоб уникнути плутанини, вкажіть на багажі своє ім'я та адресу.

Ручна поклажа: габарити ручної поклажі не повинні перевищувати 4х30х18 см, а її вага — 7 кг. Усі цінні речі необхідно перевозити в ручній поклажі.

Багаж обмежується 1 одиницею, максимальні розміри якого становлять відповідно 80 x 50 x 30 см. Допускаються незначні відхилення розмірів, якщо сума розмірів багажу за висотою, шириною та довжиною не перевищує 160 см. Ви маєте право на безкоштовне перевезення до 20 кг багажу.

Додатковий багаж:Кожен пасажир може взяти з собою другий, додатковий багаж у рамках існуючих обсягів. Його розміри не повинні перевищувати розміри багажу, а його вага має бути не більше 20 кг. Цей додатковий багаж коштує 2€, і його потрібно або вказати під час бронювання (якщо це можливо для відповідного рейсу), або зареєструвати і підтвердити після бронювання, але не раніше ніж за 48 годин до відправлення автобуса в службі обслуговування клієнтів за номером: +38 044 228 1473*. Перевезення більше одного місця багажу не гарантується.

Наднормовий багаж: Плата за багаж, розміри якого перевищують згадані вище норми, становить 9€. Загальна сума розмірів багажу (висота в см + ширина в см + глибина в см) не може перевищувати 240 см, а вага має бути не більше 30 кг. Крім того, негабаритний багаж потрібно або вказати під час бронювання (якщо це можливо для відповідного рейсу), або зареєструвати і підтвердити після бронювання, але не раніше ніж за 48 годин до відправлення автобусу в службі обслуговування клієнтів за номером: +38 044 228 1473. Наднормовим багажем вважається лижне обладнання та музичні інструменти (рекомендується перевезення в захисному футлярі). При перевезенні велосипедів і допоміжних засобів пересування діють особливі правила. Перевезення деяких предметів заборонено.

Більш детальна інформація про правила перевезення багажу в наших автобусах наведена ​​в наших умовах і правилах.

   

Ми радимо вказувати додатковий та спеціальний багаж одразу під час бронювання. Якщо згодом з'являється потреба додати багаж до заброньованої подорожі, можна скористатися одним з двох варіантів:

1) за 15 хвилин до відправлення скасувати на нашій інтернет-сторінці за допомогою "Бронювання змінити / скасувати" або в наших пунктах продажу / туристичних агентствах скасувати поїздку, потім повторити бронювання та вказати весь потрібний багаж. Послідовність дій описано у нашому FAQ в розділі "Як самостійно змінити, обміняти або скасувати бронювання?".

2) або зареєструвати додатковий чи спеціальний багаж для заброньованої поїздки за телефоном служби підтримки. В цьому випадку вирішення питання залежатиме від наявності вільних місць в багажному відділенні автобуса. Оплатити додатковий або спеціальний багаж можна у водія автобуса.

   

У багатьох наших автобусах передбачена можливість перевезення велосипедів стандартного розміру без будь-яких речей (макс. вага 25 кг). Перевезення велосипеда можна додати на етапі бронювання квитка. Вартість перевезення велосипеда становить 7 € за велосипед. Обираючи кількість пасажирів під час здійснення бронювання, вкажіть кількість велосипедів, які ви берете з собою.

Перевезення здійснюється на багажнику для перевезення велосипедів. В особливих випадках можливе перевезення велосипеда в багажному відділенні, за умови, що велосипед буде перебувати у відповідному чохлі (наприклад, складаний велосипед). У цьому випадку ви повинні заздалегідь зателефонувати в службу підтримки клієнтів і зареєструвати велосипед: +38 044 228 1473.

Для перевірки можливості перевезення електровелосипеда заздалегідь зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за номером: +38 044 228 1473.

   

Так, ви можете взяти з собою музичний інструмент. Якщо ваш музичний інструмент...

...не перевищує допустимі габарити та вагу ручної поклажі, (42х30х18 см, макс. 7 кг), ви можете взяти його з собою безкоштовно в салон замість звичайної ручної поклажі. Звертаємо вашу увагу на те, що ви можете взяти з собою в пасажирський салон або ручну поклажу, або музичний інструмент. Якщо музичний інструмент

... перевищує вказані вище допустимі габарити ручної поклажі, він вважається наднормовим багажем і повинен перевозитися у багажному відділенні автобуса у відповідному чохлі чи футлярі. У даному випадку перевезення коштує 7 € і повинно бути зарезервовано у нашій службі підтримки клієнтів щонайменше за 48 годин до відправлення автобуса за номером: +38 044 228 1473. Якщо музичний інструмент

...перевищує габарити 135х48х35 см (наприклад, контрабас) його перевезення не дозволяється.

Докладну інформацію про перевезення музичних інструментів та іншого багажу в автобусі див. у нашій політиці перевезення багажу.

   

З міркувань безпеки перевезення будь-яких домашніх тварин в наших автобусах заборонено. Винятком є ​​собаки-поводирі або собаки-компаньйони, які супроводжують пасажирів з обмеженими фізичними можливостями; їх перевезення дозволяється за умови пред'явлення відповідного посвідчення. Перевезення цих тварин безкоштовне, але ви маєте повідомити нас про таку необхідність не пізніше ніж за 36 годин до відправлення автобуса, зателефонувавши на нашу гарячу лінію підтримки клієнтів за номером: +38 044 228 1473.

   

Наші автобуси виконують регулярні рейси, а отже, повинні дотримуватися графіка. У зв'язку з цим водій автобуса, на жаль, не може чекати на пасажирів, що спізнюються. Рекомендуємо вам прибути на зупинку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення автобуса.

   

На жаль, неможливо сісти в автобус або вийти з нього в іншому місці, ніж вказано в бронюванні. Це також стосується різних автобусних зупинок в межах одного міста. Звичайно, ви можете самостійно змінити дані бронювання на нашому сайті, щоб ви могли сісти на автобус або вийти з нього на потрібній вам зупинці. Для цього перейдіть на сторінку скасування/зміни бронювання

Звертаємо вашу увагу, що для деяких маршрутів (з відстанню менше 50 км і з часом у дорозі менше 1 години) діє обмеження, і ми не можемо продавати на них квитки. Сідати в автобус або виходити з автобуса на цих зупинках заборонено, а маршрути недоступні для бронювання. Дякуємо за розуміння!

   

Наші автобуси оснащено кондиціонером, туалетом, лампами для читання та зручними кріслами з додатковим простором для ніг. Крім того, в автобусах вам запропонують снеки та напої, безкоштовний Wi-Fi, а у багатьох автобусах є розетки та медіацентр з фільмами та музикою. Перелік доступних сервісів дивіться на сторінці "Сервіс в автобусі"

Звертаємо вашу увагу на те, що Wi-Fi в салонах наших автобусів надається в тестовому режимі. У зв'язку з цим, може трапитися так, що автобус буде проїжджати в місці зі слабким сигналом або не всі пасажири зможуть одночасно використовувати Wi-Fi. У рідкісних випадках в автобусі не буде безкоштовного Wi-Fi, а також розеток, наприклад, якщо на маршрут вийшов запасний автобус або якщо ви придбали квиток у нас як у партнера з продажу квитків. Це стосується, зокрема, маршрутів наступних компаній: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG та Publicexpress GmbH.

   

На деяких наших маршрутах графік руху передбачає зупинки, які необхідні для дотримання правил щодо робочого часу та часу відпочинку водія. Загалом, наша мета — доставити вас до місця призначення якомога швидше, тому додаткові зупинки не передбачені. Туалет в автобусі та недорогі снеки та напої дозволяють не робити додаткових зупинок навіть на довгих маршрутах.

Палити, в тому числі електронні сигарети, в наших автобусах заборонено. Звісно, ви можете вийти з автобуса на запланованих зупинках на перекур. Повідомте водієві про те, що збираєтеся вийти, і не йдіть занадто далеко під час зупинки, щоб автобус не поїхав без вас! Запитайте водія, скільки автобус стоятиме на зупинці. 

   

В автобусі передбачено ремені безпеки. Вони знаходяться біля кожного сидіння та повинні використовуватися пасажирами під час поїздки.

Багаж, додатковий багаж і наднормовий багаж перевозиться в багажному відділенні автобуса. Водій допоможе вам правильно та безпечно завантажити багаж. Ручна поклажа повинна бути надійно покладена в відсіку над сидінням або під переднім сидінням. Додаткову інформацію дивіться у нашій політиці перевезення багажу.

Ваша безпека — наш пріоритет. Усі наші транспортні засоби та електронне обладнання в наших автобусах схвалені експертами CITA та проходять регулярне технічне обслуговування. Усі наші водії є кваліфікованими фахівцями в сфері пасажирських перевезень і проходять регулярне навчання. Усі без винятку водії повинні суворо дотримуватися законодавчих вимог про робочий час і час відпочинку водіїв. Тому на довгих маршрутах може бути два водія або плануються зупинки. У разі відхилення від розкладу у виняткових випадках можуть знадобитися незаплановані зупинки. Дякуємо за розуміння.

Докладну інформацію про безпеку наших автобусів дивіться на сторінці, присвяченій питанням безпеки.

Після подорожі:

   

Якщо ви щось забули або загубили в автобусі, просто заповніть відповідну форму або зателефонуйте у відділ підтримки клієнтів за номером: +38 044 228 1473. Ми спробуємо якомога швидше допомогти вам.

Представник служби підтримки

Не можете знайти відповідь на своє запитання? Надішліть нам запитання, скориставшись формою зв'язку. Ми з радістю допоможемо вам! Телефон нашої цілодобової гарячої лінії: +38 044 228 1473*

*(Звертаємо вашу увагу на те, що вартість дзвінків зі стаціонарних і мобільних телефонів залежить від тарифів оператора.)