Загальні правила та умови здійснення перевезень

Дата: 10.11.2017 р.

1 Сфера застосування

Ці загальні правила та умови здійснення перевезень регулюють питання купівлі квитків і перевезення пасажирів автобусами FlixBus. Автобуси FlixBus здійснюють пасажирські перевезення.

2 Договірна сторона

2.1 Договірна сторона, відповідальна за процес бронювання поїздок

Договірна сторона, відповідальна за процес бронювання поїздок (сторона, що продає квитки) та забезпечення роботи онлайн-порталів — компанія FlixMobility GmbH, зареєстрована за адресою Біркетвег 33, 80639 Мюнхен, Німеччина (надалі — FlixMobility).

2.2 Договірна сторона, відповідальна за здійснення пасажирських перевезень

Договірна сторона, відповідальна за здійснення конкретної автобусної поїздки, — перевізник, вказаний під час процесу бронювання. Перевізники є держателями відповідних концесій на маршрутах. Таким чином, договірними сторонами, відповідальними за здійснення пасажирських перевезень, є Flix-компанії (2.2.1) або партнери (2.2.2).

Ми не задовольняємо вимоги щодо здійснення перевезень у конкретних автобусах, що належать перевізнику. Перевезення здійснюється безпосередньо компанією-партнером, уповноваженою одним з перевізників.

2.2.1 Flix-компанії:

  • FlixBus DACH GmbH
  • FlixBus CEE GmbH
  • FlixBus Italia S.r.l.
  • FlixBus France SARL
  • FlixBus B.V.
  • FlixMobility GmbH
  • FlixBus Danmark ApS 
  • FlixBus Sverige AB

У разі якщо перевезення здійснюється Flix-компанією, діють ці правила та умови.

2.2.2 Партнери-перевізники:

Якщо перевезення здійснюється однією з наших партнерських компаній, діють виключно правила й умови такої компанії. З текстом цих правил і умов можна ознайомитися на веб-сайті відповідного перевізника. Звертаємо вашу увагу на те, що правила й умови, ймовірно, будуть доступні лише англійською мовою.

Партнерські компанії не здійснюють перевезення під брендом FlixBus, за винятком маршруту 96 Відень - Грац і маршруту X96 Аеропорт Відня - Грац, що обслуговуються компанією Richard Linien & Co KG.

3 Право на здійснення перевезень

3.1Право на здійснення перевезень виникає у разі укладення договору перевезення та передбачає виконання зобов'язань відповідно до положеннь Закону "Про перевезення осіб" (Personenbeförderungsgesetz, PBefG), а також керівних рекомендацій постанови "Про загальні умови здійснення перевезень трамваєм та автобусом, а також рейсовим моторним транспортом" (VO-ABB).

 3.2Підтвердження бронювання (див. пункт 5.1) надає пасажиру право на здійснення поїздки з пункту відправлення до пункту призначення, вказаних у квитку. Згідно з чинним законодавством посадка та висадка на зупинках, інакших, ніж вказано у квитку, не допускаються.

3.3 У разі купівлі квитка у водія, перевезення здійснюється тільки у випадку, якщо на всьому відрізку маршруту є достатня кількість вільних пасажирських місць.

3.4 У разі, якщо пасажир просить здійснити зупинку на вимогу, водій зобов'язаний здійснити таку зупинку тільки якщо бронювання здійснювалося заздалегідь і з зазначенням цієї зупинки. Зупинки на вимогу позначені відповідним чином на певних маршрутах. Інформацію про правила бронювання заздалегідь наведено для кожного окремого маршруту.

4 Використання веб-порталу з комерційною метою

4.1 Сайти порівняння цін можуть укладати письмові угоди з компанією FlixMobility, згідно з якими FlixMobility надає дозвіл на отримання, обробку та публікацію цін і розкладу руху автобусів компанії FlixMobility.

4.2 Забороняється використовувати веб-портали компанії FlixMobility з неособистою або комерційною метою. Забороняється використовувати автоматизовані системи для отримання вмісту цього веб-сайту з комерційною метою (аналіз екранних даних). Компанія FlixMobility залишає за собою право вживати відповідних заходів щодо будь-яких порушень.

5 Квитки та плата за перевезення

5.1 За перевезення стягується плата згідно з вказаним тарифом. В якості підтвердження стягнення оплати компанія FlixMobility видає квиток. Квитком вважається підтвердження бронювання в роздрукованому або електронному форматі (наприклад, форматі PDF), пред'явлене разом з дійсним посвідченням особи, що містить фотографію власника. У разі купівлі квитка у водія автобуса, квитанція, надана у роздрукованому вигляді або заповнена від руки, є одночасно і квитанцією про купівлю, і підтвердженням бронювання. Квиток видається на кожного окремого пасажира та кожну окрему поїзжку. Рейс з пересадками вважається однією автобусною поїздкою. Під час здійснення бронювання необхідно вказати ім'я та прізвище пасажира, а також, якщо необхідно, дату народження. Щоб отримати право на перевезення, ім'я пасажира повинно співпадати з іменем, вказаним в актуальному списку бронювань, що відображається на мобільному телефоні водія або персоналу автобусної станції. Виконання звірки рекомендується шляхом сканування квитка.

5.2 Пасажир зобов'язаний здійснити бронювання до відправлення автобуса. Посадка на автобус можлива тільки у разі пред'явлення дійсного підтвердження бронювання.

5.2.1 Автобусну поїздку можна забронювати онлайн на веб-порталах чи у мобільних додатках FlixMobility, за телефоном, у партнерських агентствах, у водія автобуса (за повним тарифом) та представників компанії на автобусних станціях. Купити квиток у водія можна лише у випадку, якщо протягом усього відрізку маршруту в автобусі будуть вільні місця у достатній кількості. У зв'язку з цим ми рекомендуємо купувати квитки заздалегідь (онлайн, у додатку або через агентство).

5.2.2 Підтвердження бронювання (з інформацією про замовлення) можна зберегти, відкрити з головної сторінки або отримати на адресу електронної пошти в разі потреби.

5.2.3 Кожен пасажир, що має на руках дійсний квиток, має право на автобусне місце. Можливість бронювання певного місця не передбачено. В усіх автобусах пасажири мають право вільного вибору місць. Пасажирам з дітьми й особам з вадами руху надається пріоритет у виборі автобусного місця.

5.3 Купівля квитків онлайн:

5.3.1 Демонстрація продуктів в онлайн-магазині (на веб-сайті або у додатку) не є пропозицією, що накладає юридичні зобов'язання; це онлайн-каталог, у якому потенційні пасажири можуть знайти інформацію про доступні пропозиції. Натискаючи на клавішу "Забронювати" або "Купити", користувач додає замовлення до кошика, що має зобов'язуючий характер. Квиток видається на кожного окремого пасажира та кожну окрему подорож. Рейс з пересадками вважається однією автобусною поїздкою. Підтвердження отримання замовлення автоматично надсилається електронним листом одразу після розміщення замовлення. Договір про здійснення перевезення вважається укладеним тільки після прийняття компанією FlixMobility замовлення та відправлення відповідного підтвердження. Таке підтвердження прийняття замовлення може бути надіслано як автоматичним електронним листом з підтвердженням замовлення, так і окремим листом.

5.3.2 Використання сучасних технологій означає, що ми не можемо гарантувати відсутність помилок в онлайн-даних і (або) їх постійну доступність. Розробка та робота комп'ютерних програм (програмного забезпечення) та систем опрацювання даних (апаратного забезпечення) без жодних збоїв, а також виключення всіх непередбачуваних факторів, що можуть виникнути у зв'язку з використанням інтернет-середовища, не є можливими. У зв'язку з цим, компанія FlixMobility не дає жодних гарантій щодо постійної та безперебійної доступності веб-сайту та технічних систем. Зокрема, у зв’язку з технічними характеристиками інтернет-середовища ми не можемо гарантувати постійну доступність функції онлайн-бронювання. У разі якщо, з огляду на технічні проблеми, система стає доступною пізніше (наприклад, після періоду, відведеного для бронювання заздалегідь), ми не надаємо жодних знижок.

5.3.3 Звертаємо вашу увагу на те, що за умови здійснення дистанціного продажу, коли договір, за яким оператор зобов'язується після укладення договору надати послугу в конкретну дату та час або протягом визначеного проміжку часу, укладено онлайн, юридичні положення про розірвання договорів, які застосовуються, наприклад, до онлайн-замовлень поштою, не діють. Тим не менш, зазначене вище положення не впливає на наші правила та умови щодо скасування бронювання.

5.4 Точки продажу, що обслуговуються нашими співробітниками

Агеції з продажу та точки продажу FlixBus можуть стягувати агентський збір за бронювання або скасування квитків FlixBus .

5.5 Плата за перевезення:

5.5.1 Доступність усіх категорій тарифів не гарантується при всіх способах бронювання. Наприклад, забронювати квиток зі знижкою або за акційною ціною в певних випадках можливо лише онлайн.

5.5.2 Існують вимоги для прибання квитків за зниженими цінами. З цими вимогами можна ознайомитися в умовах тарифу, що публікуються для кожного конкретного маршруту.

5.5.3 Студенти, діти та люди похилого віку можуть здійснювати поїздки на території Данії на пільгових умовах. Звертаємо вашу увагу, що для використання пільгових квитків при посадці в автобус необхідно пред'явити водієві відповідне посвідчення.   Квитки, придбані для дітей, студентів і літніх людей, дійсні тільки при пред'явленні відповідного посвідчення особи. При відсутності належного документа пільговий квиток є недійсним, і для посадки в автобус пасажиру необхідно придбати новий квиток за повною вартістю. 
Військовослужбовці Данії, що проходять обов'язкову військову службу, мають право безкоштовного проїзду за наявності відповідного посвідчення, що підтверджує факт проходження такої служби. Для здійснення поїздки необхідно зарезервувати місце, відправивши заявку за адресою електронної пошти service@flixbus.com.ua.

6  Оплата та ваучери

6.1 Залежно від форми бронювання можуть використовуватися різні способи оплати квитків:

  • Онлайн: PayPal, прямий дебет, банківська картка (Mastercard/Visa/Amex), Sofortüberweisung (миттєвий переказ), iDeal, Postfinance, Carte Bleue. Ми залишаємо за собою право змінювати список доступних способів оплати для бронювання.
  • У водія: Готівка; У Швеції на борту транспортних засобів приймаються тільки карткові платежі (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Окрім того, в Швеції квиток можна придбати у водія автобуса, використовуючи для оплати безконтактні платежі за технологією NFC через додаток в мобільному телефоні. (наприклад, Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).
  • Квиткові каси/Туристичні агентства: Усі способи оплати, що пропонуються нашими агентствами, у тому числі оплата готівкою.
  • Бронювання по телефону: банківська картка (Mastercard/Visa/Amex), а також прямий дебет для клієнтів, що проживають на території Німеччини.

6.2 Особливі умови у разі оплати за допомогою прямого дебету або банківської картки:

6.2.1 Купівля за допомогою прямого дебету; авторизація на списання коштів; сервісний збір у разі повернення коштів

6.2.1.1 Для здійснення оплати за допомогою прямого дебету клієнт повинен проживати на території Німеччини та вказати ім'я, прізвище, адресу та дату народження для однозначної ідентифікації. У разі покупки шляхом прямого дебету, оплата здійснюється миттєво шляхом списання коштів з поточного рахунку у фінансовії установі, вказаного під час замовлення. Опрацювання оплати здійснюється нашим партнером BillPay GmbH. У разі оплати прямим дебетом, кошти, як правило, списуються з рахунку користувача протягом 5 днів з моменту бронювання. Ідентифікатор кредитора BillPay GmbH: DE19ZZZ00000237180. Унікальна примітка до платежу надсилається електронною поштою пізніше, разом із формою письмового доручення. Від клієнта вимагається підписати письмове доручення та надіслати його компанії BillPay GmbH. Цим документом клієнт надає компанії BillPay GmbH доручення на здійснення SEPA-платежу шляхом прямого списання коштів та повідомляє свою фінансову установу про наданий дозвіл на пряме списання коштів. Примітка: Запит на повернення знятої суми можна надіслати протягом 8 тижнів з дати здійснення прямого списання. Процедура повернення коштів регулюється правилами та умовами фінансової установи клієнта. Звертаємо вашу увагу, що дебіторська заборгованість залишається навіть при скасуванні прямого дебету. Додаткову інформацію дивіться на веб-сайті www.billpay.de/sepa. Інформація про SEPA-платіж методом прямого списання надсилається клієнтам щонайменше за 1 день до дати здійснення платежу на адресу електронної пошти, вказану під час замовлення. У разі якщо сума на поточному рахунку недостатня для здійснення платежу у повному обсязі, фінансова установа, в якій відкрито рахунок, не зобов'язана здійснювати платіж. Метод прямого списання коштів не передбачає можливості поетапної оплати.

6.2.1.2 Оплата за допомогою прямого списання коштів недоступна для всіх пропозицій і передбачає з-поміж іншого здійснення перевірки кредитоспроможності компанією BillPay GmbH. Якщо після перевірки кредитоспроможності клієнтам надається можливість здійснити оплату за допомогою методу прямого списання коштів, платіж опрацьовується компанією BillPay GmbH, яким ми уступаємо платіжну вимогу. У такому випадку тільки компанія BillPay GmbH може здійснити звільнення клієнта від платіжних зобов’язань. Незважаючи на це, ми несемо відповідальність за задоволення всіх запитів клієнта (наприклад, запитів щодо товару, термінів доставки, поставки), а також за повернення товару, задоволення скарг, відкликання, скасування та видачу ваучерів, навіть якщо оплата здійснювалася шляхом прямого списання коштів на рахунок компанії BillPay. Діють загальні Правила та Умови компанії BillPay GmbH (див.  www.billpay.de ).

6.2.1.3 Надаючи відомості про свій поточний рахунок, клієнти тим самим підтверджують, що надають дозвіл на здійснення прямого списання коштів з такого поточного рахунку та зобов'язуються забезпечити наявність на рахунку достатньої суми коштів. Повернення суми, сплаченої шляхом методу прямого списання коштів, потребує значних зусиль і витрат як з боку компанії FlixBus DACH, так і компанії BillPay GmbH. У разі повернення коштів (з огляду на неможливість провести оплату через недостатню суму коштів на рахунку, припинення дії рахунку або в результаті несанкціонованого відкликання з боку власника рахунку), ви надаєте компанії BillPay право повторно надіслати запит на пряме списання коштів. У такому випадку ви зобов'язуєтеся відшкодувати витрати, пов'язані з поверненням коштів на ваш рахунок. Ви маєте право довести, що сума витрат на повернення коштів була меншою або нульовою. З огляду на зусилля та витрати, пов'язані з поверненням коштів, та з метою уникнення сплати комісії за повернення платежу, рекомендуємо не надсилати запит на повернення коштів у разі відкликання або скасування договору на купівлю-продаж, а також у разі рішення про провернення коштів або задоволення претензій. У такому випадку ми повернемо кошти шляхом зворотнього переказу або зачислення суми, за попередньою згодою. Ми залишаємо за собою право вимагати відшкодування збитків, пов'язаних з затримкою.

6.2.2 Оплата за допомогою банківської картки

6.2.2.1 У разі оплати за допомогою банківської картки, сума з рахунку списується в момент завершення бронювання. Здійснюючи оплату за допомогою банківської картки, в момент бронювання ви надаєте своїй фінансовій установі право повідомити компанії FlixMobility або її авторизованій третій особі відомості про ім'я та адресу у випадку запиту на повернення коштів з метою надання компанії FlixMobility можливості пред'явити відповідні претензії.

6.2.2.2 Пасажири зобов'язуються сплатити банківську комісію, пов'язану з поверненням коштів, сплачених з банківської картки. Крім того, може стягуватися додаткова плата за скасування бронювання. Ви маєте право довести, що сума витрат на повернення коштів була меншою або нульовою. У разі здійснення запиту на повернення коштів, вас може бути позбавлено можливості здійснювати оплату за допомогою банківської картки на тимчасовій або постійній основі.

6.2.3 У разі відсутності дій з боку клієнта, компанією FlixBus буде передано претензію на розгляд зовнішньому постачальнику послуг. З цією метою компанія FlixMobility має право передати всі необхідні персональні дані боржників такому зовнішньому постачальнику послуг.

6.2.4 Взаємозарахування та право на утримання

6.2.4.1 Право на взаємне зарахування надається тільки у разі юридичного визнання претензій або нашої згоди з такими претензіями та відсутності спірних питань. Більш того, право на утримання надається тільки у разі, якщо претензії відносяться до одного договору.

6.2.4.2 У разі невиконання клієнтом будь-яких платіжних зобов'язань, усі претензії за таким договором підлягають негайному задоволенню.

6.2.5 Комісії за оплату

6.2.5.1 Вартість квитка, вказана в онлайн-магазині, включає в себе суму обов'язкової комісії, що стягується сторонніми постачальниками послуг за здійснення оплати вибраним клієнтом способом, а також суму податку на додану вартість.

6.2.5.2 У разі вибору способу оплати, за використання якого стягується комісія, до загальної суми додається комісія у розмірі 2,1% (+ ПДВ) повної вартості кошика. Для кожної країни передбачено щонайменше один безкоштовний поширений спосіб оплати.

6.3 Використання ваучерів:

6.3.1 Для оплати кожного окремого бронювання можна використати не більше одного ваучера. Ваучерами можна скористатися або онлайн, або у наших партнерських агентств. 

Ваучери, що мають грошову цінність (тобто ваучери на певну суму), можна використовувати для оплати всіх товарів у кошику.

Ваучери, що надають право на процентну знижку або безкоштовний проїзд, можна використати тільки на вартість автобусної подорожі. Такі ваучери не надають право на отримання знижки на допоміжні послуги (наприклад, сервісний збір, додаткову оплату за перевезення велосипеда або багажу).

6.3.2 У разі проведення компанією FlixMobility рекламних кампаній, кількість виданих ваучерів обмежуєтья трьома на одну особу. У разі використання більше трьох ваучерів, отриманих в рамках однієї рекламної кампанії, компанія FlixMobility залишає за собою право скасувати всі квитки, окрім перших трьох квитків. Це правило може не діяти під час проведення спеціальних акцій.

6.3.3 Термін дії ваучерів, виданих безкоштовно в рамках рекламної кампанії або в якості подарунку, спливає після завершення першого бронювання.

6.3.4 Використання ваучерів з комерційною метою (зокрема, їх перепродаж) заборонено та може призвести до санкцій з боку компанії FlixMobility, включаючи скасування квитків та (або) пред'явлення претензій на відшкодування збитків.

6.3.5 Можливість повернення невикористаної суми ваучера готівкою непередбачено.

6.3.6 У разі здійснення шахрайства, спроби ввести в оману або підозри на вчинення інших протизаконних дій, пов'язаних з придбанням, використанням і передачею ваучерів, компанія FlixMobility залишає за собою право закрити відповідний обліковий запис та (або) вимагати здійснення оплати альтернативним способом та (або) заблокувати ваучер. Компанія FlixMobility не задовольнятиме жодних претензій щодо розблокування або використання такого ваучера.

6.3.7 У разі здійснення шахрайства, спроби ввести в оману або підозри на вчинення інших протизаконних дій, пов'язаних з придбанням, використанням і передачею ваучерів, компанія FlixMobility залишає за собою право скасувати квитки, придбані повністю або частково шляхом використання ваучера.

6.4 Використання ваучер-кодів Interflix

6.4.1 Для оплати одного бронювання дозволяється використати не більше одного ваучер-кода. Активація ваучер-кода здійснюється в автоматичному режимі протягом 48 годин. Ваучер-код можна використати онлайн або в одному з наших партнерських агентств.

6.4.2 Термін дії ваучер-кода складає 3 місяці.

6.4.3 Ваучер-код можна використати тільки для оплати прямого рейсу, за винятком подорожі в обидва кінці. Пункт призначення зворотньої подорожі необов'язково повинен співпадати з пунктом відправлення початкової подорожі .

6.4.4 Ваучери є іменними та не можуть бути передані іншим особам.

6.4.5 Внесення змін до бронювання можливо тільки, звернувшись до нашої служби підтримки клієнтів. Можливість скасування подорожі не передбачено.

6.4.6 Використання ваучерів з комерційною метою (зокрема, їх перепродаж) заборонено та може призвести до санкцій з боку компанії FlixMobility, включаючи скасування квитків та (або) пред'явлення претензій на відшкодування збитків.

6.4.7 Можливість повернення невикористаної суми ваучера готівкою непередбачено.

6.4.8 Оплата квитка за допомогою ваучера повинна здійснюватися окремо від купівлі інших квитків.

6.4.9 Ви маєте право відмовитися від купівлі протягом 14 днів. Повідомлення про відмову має бути надіслано у письмовому вигляді.

7 Недійсність квитків

У разі проведення вибіркової перевірки квитків на предмет їх дійсності, від вас вимагається показати квиток та дійсне посвідчення особи з фотографією на вимогу співробітника однієї з Flix-компаній.

8 Штраф за поїздку без квитка

8.1 Ви зобов'язані сплатити штраф у разі, якщо буде встановлено, що ви здійснили посадку на автобус без купівлі квитка заздалегідь або у водія автобуса.

8.2 Якщо під час перевірки буде виявлено, що у вас відсутній квиток, ви будете зобов’язані на вимогу надати особисту інформацію та пред'явити посвідчення особи.

8.3 Розмір штрафу складає подвійний тариф за подолану відстань (але не менше 60 євро) плюс вартість поїздки до місця призначення. У разі неможливості встановити подолану відстань, початковою точкою вважатиметься початкова станція маршруту.

8.4 Штраф підлягає сплаті негайно, або не пізніше 2 тижнів з моменту отримання письмової квитанції на сплату штрафу. Якщо штраф не сплачено протягом відведеного строку, за кожне письмове нагадування стягуватиметься додаткова плата у розмірі 5 євро, за винятком випадків, коли пасажир може довести, що сума витрат на опрацювання була нижче або нульовою.

8.5 Flix-компанії залишають за собою право вживати додаткових заходів, включаючи притягнення до цивільної та (або) кримінальної відповідальності.

9 Скасування

9.1 Дозволяється скасувати квиток шляхом бронювання іншого квитка (скасування поточного бронювання та здійснення нового) або шляхом невикористання поточного квитка та отримання відшкодування у відповідності до положень, викладених у пункті 9.6. Водій автобуса не може скасувати бронювання або внести зміни до нього.

9.2 Скасування бронювання та оформлення нового бронювання (наприклад, зміна маршруту, напрямку, часу або дати поїздки) можна здійснити тільки на веб-сайті FlixBus, у партнерських агентствах або точках продажу Flix-компанії не пізніше, ніж за 15 хвилин до запланованого часу відправлення. Подорож у обидва кінці вважається одним бронюванням.

9.3 У разі здійснення нового бронювання після скасування поточного, на суму скасованого бронювання буде видано ваучер. Термін дії такого ваучера складає 12 місяців; протягом цього періоду ви можете здійснити нове бронювання та використати ваучер для оплати. Якщо вартість нової подорожі перевищує вартість скасованого бронювання (номінал ваучера), вам знадобиться доплатити різницю. Якщо вартість нижча, з ваучера буде списано тільки частину коштів, а решту ви зможете використати для оплати іншого бронювання. Ці правила можуть змінюватися під час проведення рекламних акцій, що діють протягом короткого проміжку часу. Докладну інформацію дивіться в правилах і умовах окремої рекламної акції на нашому веб-порталі.

9.4 За кожне скасування бронювання з оформленням нового бронювання стягується додаткова плата в розмірі 1 євро за кожну скасовану подорож і пасажира (збір за скасування). Ваучер за скасування видається на суму, що дорівнює вартості скасованого квитка мінус збір за скасування. У разі зміни імені пасажира, вам знадобиться сплатити різницю, якщо вартість подорожі підвищилася. За зміну номера телефону плата не стягується. 

9.5 Якщо для оплати бронювання використовувався ваучер за скасування, щодо нової подорожі діятимуть ті ж самі правила й умови скасування.

9.6Якщо квиток не було використано та у разі якщо рейс виконується однією з Flix-компаній, за запитом вам буде відшкодовано вартість квитка за винятком збору за опрацювання у розмірі 15 євро за кожного пасажира та подорож, якщо пасажиром не буде доведено, що розмір збитків був меншим або нульовим. Пасажир самостійно несе відповідальність за надання доказів невикористання квитка. Квиток видається на кожного окремого пасажира та кожну окрему подорож. Рейс з пересадками вважається однією автобусною подорожжю. Письмовий запит може бути оформлено у довільній формі. Запит необхідно надіслати на адресу service@flixbus.com.ua Якщо згідно з пунктом 2.2 перевізником виступає компанія FlixBus DACH GmbH або the FlixMobility GmbH та у разі якщо запит надіслано протягом тижня з моменту спливання терміну дії квитка, збір за опрацювання складає всього 2 євро за пасажира та подорож + банківську комісію. Наведені вище збори за опрацювання та банківські комісії не стягуються у разі, якщо запит на відшкодування коштів подано через обставини, за які несе відповідальність компанія FlixMobility або одна з Flix-компаній. Ваучер на суму тарифу, за винятком зборів за опрацювання та банківської комісії, сплачується на банківський рахунок клієнта, вказаний під час здійснення бронювання, або на рахунок банківської картки, якщо оплата здійснювалася банківською карткою.

9.7 Наведені вище збори за опрацювання, збори за скасування та банківські комісії не стягуються у разі, якщо запит на відшкодування коштів подано через обставини, за які компанія FlixMobility або Flix-компанія несе відповідальність. Повернення суми тарифу, за винятком зборів за опрацювання та банківської комісії, здійснюється виключно на банківський рахунок клієнта, вказаний під час здійснення бронювання, або на рахунок банківської картки, якщо оплата здійснювалася банківською карткою.

10 Розклад

10.1 Ми залишаємо за собою право вносити зміни до затвердженого й опублікованого часу, дати, маршруту та тарифу подорожі, якщо це обумовлено вмотивованою необхідністю (зокрема необхідністю виконання рішення ліцензуючого органу).

10.2 Якщо для маршруту, зазначеного у розкладі, надано коментар "потрібне офіційне затвердження", це означає, що нами ще не було отримано ліцензію на певний аспект маршруту (пересадку, зупинку, дату, тариф і т. д.).

10.3 Якщо зміни до розкладу вносяться після укладення договору та перевізник не несе відповідальності за такі зміни (наприклад, через довгострокові наслідки стихійного лиха або постійне ведення будівництва), пасажири не мають права на подання претензії на відшкодування, за умови, що такі зміни не передбачають критичного відхилення від початкового часу відправлення та прибуття (понад 2 години). У разі, якщо зміни призводять до критичного відхилення від розкладу, пасажири мають право безкоштовно відмовитися від подорожі. Для цього необхідно звернутися на гарячу лінію підтримки клієнтів за одним з цих номерів телефону:

  • Швейцарія та Німеччина (німецький стаціонарний номер): +49 30 300 137 300
  • Австрія (австрійський стаціонарний номер): +43 820 910 340
  • Італія (італійський стаціонарний номер): +39 (02) 947 59 208
  • Франція (французький стаціонарний номер): +33 (0)1 76 36 04 12
  • Великобританія (британський стаціонарний номер): +44 1 78 82 98 784
  • Хорватія (хорватський стаціонарний номер): +385 1 800 03 80
  • Данія (данський стаціонарний номер): +45 32 72 93 86
  • Швеція (шведський стаціонарний номер): +46 850513750*

або написати нам на адресу електронної пошти service@flixbus.com.ua. Пасажирам дозволяється не здійснювати подорож у цих випадках. Інші права пасажирів залишаються незмінними.

11 Початок подорожі

11.1 Пасажирам рекомендується прибути на станцію за 15 хвилин до відправлення автобусу.

11.2 У разі відсутності пасажира в момент відправлення автобусу, право на перевезення та здійснення подорожі може бути передано іншій особі.

11.3 Якщо пасажирів було повідомлено шляхом надсилання текстового повідомлення, електронного листа або іншим чином у письмовому вигляді про затримку рейсу, право на здійснення перевезення та подорожі анулюється тільки у разі відсутності пасажира у час відправлення, зазначений у текстовому повідомленні або електронному листі.

11.4 Щоб отримати право на перевезення, ім'я пасажира повинно співпадати з іменем, вказаним в актуальному списку бронювань, що відображається на мобільному телефоні водія або персоналу автобусної станції. Виконання звірки рекомендується шляхом сканування квитка. У деяких випадках від пасажира вимагається пред'явити водієві автобуса та обслуговуючому персоналу підтвердження бронювання в роздрукованому або електронному (PDF-файл) форматі, а також посвідчення особи державного зразка з фотографією (наприклад, ID-картку, паспорт або інший документ та віза у разі необхідності).

12 Пересадки

12.1 Як правило, опубліковані маршрути є прямими. У деяких випадках вам може знадобитися здійснити пересадку.

12.2 Якщо пересадка є частиною зазначеного маршруту, Flix-компанії гарантують, що ви дістанетеся до місця призначення. У рідкісних випадках, коли ваш автобус спізнюється, а автобус, на який здійснюється пересадка, не може зачекати, Flix-компанії запропонують альтернативний рейс. У деяких випадках вам може бути запропоновано пересісти на автобус іншої компанії, автомобіль або залізничний транспорт. Можливість вибору форми транспорту не передбачено. Якщо пункт призначення знаходиться на далекій відстані або у разі відсутності доступних альтернативних рейсів та необхідності перенесення пересадки на інший день, вам буде запропоновано безкоштовне проживання у готелі середнього класу.

12.3 Наведене вище положення діє тільки у випадках, якщо бронювання було здійснено на прямий рейс компанії FlixMobility. При створенні маршруту з пересадками шляхом окремого бронювання квитків на рейси пасажир самостійно несе ризики, пов'язані з ймовірним запізненням на пересадку. Претензії на надання альтернативного рейсу або проживання у готелі у таких випадках не задовольняються. Тим не менш, компанія FlixMobility та Flix-компанії докладуть необхідних зусиль для інформування пасажирів про доступні альтернативні рейси.

12.4 Пересадка на транспортні рейси, що не здійснюються Flix-компаніями, не гарантується.

13 Загальні обов'язки пасажирів

13.1 Пасажири зобов'язуються дотримуватися інструкцій водія та супроводжуючого персоналу.

13.2 Водій та диспетчер мають право відмовити у перевезенні пасажирам, що знаходяться у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння. Це ж правило діє стосовно пасажирів, що порушують безпеку інших пасажирів або негативно впливають на їх благополуччя. У таких випадках претензії на надання альтернативного транспорту не задовольняються.

13.3 У салоні автобусу забороняється палити, у тому числі електронні сигарети.

13.4 Пасажири самостійно несуть відповідальність за збитки, спричинені автобусу чи в автобусі.

13.5 Пасажири, що спеціально або через недбалість розкидають сміття в автобусі, або іншим чином його забруднюють, зобов'язуються сплатити Flix-компанії плату за прибирання у розмірі 100 євро, проте мають право довести, що збитків не було спричинено або що їх розмір значно менше фіксованої плати.

13.6 Перевізник має право скасувати договір на перевезення без попереднього повідомлення, якщо поведінка пасажира (не дивлячись на усне попередження) заважає перевізнику та (або) іншим пасажирам продовжувати подорож. Це правило також застосовується у разі, якщо пасажир відмовляється виконувати передбачені інструкції (наприклад, інструкції з безпеки). У цьому випадку перевізник не зобов'язаний відшкодовувати сплачені кошти.

13.7 Згідно з вимогами закону, усі пасажири зобов'язані використовувати ремені безпеки (якщо ними обладнано автобус).

13.8 Під час перерв, зупинок або перевірок співробітниками поліції пасажири повинні залишити автобус на вимогу водія або обслуговуючого персоналу.. Під час перерви пасажир зобов'язаний дотримуватися тривалості перерви, яка була оголошена водієм або обслуговуючим персоналом. Якщо пасажир не повернувся до автобуса після зазначеного часу, водій має право продовжувати рейс та не несе відповідальності за відсутність пасажира по закінченню оголошеної перерви.

14 Особливі зобов'язання пасажирів, пов'язані з подорожжю міжнародним рейсом

14.1 У разі подорожі міжнародним рейсом пасажир самостійно несе відповідальність за дотримання усіх законів та правил, пов'язаних з ідентифікаційними документами, візами, іноземними валютами, митницею і здоров'ям. FlixBus не несе жодних зобов'язань за наслідки, пов'язані з недотриманням цих законів і правил, навіть якщо їх було змінено після здійснення бронювання.

14.2 Подорожуючи міжнародним рейсом, пасажир зобов'язаний отримати всі
необхідні документи для подорожі, а також дотримуватися законодавства своєї країни, країни, через яку пролягає маршрут автобусної подорожі, та країни призначення (як правило, пасажири повинні мати при собі: посвідчення особи — для громадян Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ісландії; паспорт — для громадян усіх інших країн). Рекомендуємо ознайомитися з правилами в'їзду та вимогами щодо подорожі, які діють у країні (країнах) призначення, зв'язавшись з представниками відповідних посольств і консульств, а також відвідавши веб-сайт europa.eu: http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/index_en.htm
FlixBus не несе жодних зобов'язань за наслідки, пов'язані з відсутністю необхідних документів та ідентифікаційних паперів.

14.4 Перед відправленням пасажири, що подорожують міжнародним рейсом зобов'язані на вимогу водія та обслуговчого персоналу пред'явити ідентифікаційний документ державного зразка, що містить, принаймні, фотографію пасажира, його ім'я та прізвище. Водій та обслуговуючий персонал зобов'язані перевірити, чи відповідає інформація, вказана у квитку, інформації, вказаній в ідентифікаційному документі, пред'явленому пасажиром.

14.4 FlixBus залишає за собою право відмовити у посадці, якщо:

  • у пасажира відсутній документ або посвідчення особи, що містить фотографію пасажира, його ім'я та прізвище;
  • інформація, вказана в документі або на ідентифікаційній картці, не збігається з інформацією, вказаною у квитку.

14.5 Щодо положень статті 14.4, FlixBus не несе жодних зобов'язань за повне або часткове відшкодування вартості квитка та надання компенсації у будь-якій іншій формі.

14.6 З метою прискорення проходження митного контролю, багаж і валізи повинні бути відімкнені з метою прискорення митного огляду.

14.7 Пасажирам дозволяється перевозити тільки ті товари, характер і кількість яких не передбачають сплати митних зборів.

15  Діти та неповнолітні особи

15.1 Дітей віком від 0 до 3 років можна перевозити лише в спеціальних дитячих кріслах. Під час поїздки такі крісла необхідно закріплювати ременями безпеки, якими оснащений автобус. Дитячі крісла мають бути пристосованими до кріплення двоточковими ременями безпеки, і особи, які супроводжують дітей, мають принести ці крісла із собою до автобуса.

15.2 Діти та неповнолітні особи до 10 років перевозяться на всіх внутрішніх та міжнародних рейсах лише в тому випадку, якщо під час поїздки їх супроводжуватиме дорослий.

15.3 Діти та неповнолітні особи віком від 10 до 14 років можуть подорожувати без супроводу лише в тому випадку, якщо під час процесу бронювання хтось із батьків або опікунів підтвердив у письмовій формі, що неповнолітній(-я) здатний(-а) та спроможний(-на) вирушити в таку подорож самостійно і без нагляду. FlixMobility, товариства Flix та їхні партнерські компанії виключають прийняття на себе зобов'язання з нагляду за неповнолітніми особами. Діти, які подорожують самостійно, не перевозяться на нічних рейсах або на рейсах, які перетинають державні кордони. Так само всі діти, які подорожують самостійно, не допускаються до перевезення рейсами з пересадками.

15.4 Молоді люди віком від 15 років можуть подорожувати самостійно. Для міжнародних рейсів хтось із батьків або опікунів має забезпечити наявність при собі в молодої людини всіх документів та посвідчень особи, необхідних для перетину кордону (див. пункт 14.2).

15.5 Діти подорожують за зниженим тарифом. Це стосується дітей та неповнолітніх осіб до 15 років. Якщо наявний акційний тариф нижчий за знижені тарифи, дитина автоматично отримує вигідніший тариф.

15.6 Положення 15.2, 15.3 і 15.4 не застосовуються до рейсів усередині Франції та рейсів із Франції за кордон. Неповнолітні особи до 16 років мають подорожувати в супроводі когось із батьків або опікунів. Для подорожей молодих людей віком 16 та 17 років із Франції за кордон хтось із батьків або опікунів має забезпечити наявність при собі в молодої людини всіх документів та посвідчень особи, необхідних для перетину кордону (посвідчення особи або закордонний паспорт).

15.7 Положення 15.2, 15.3 і 15.5 не поширюються на рейси всередині Данії. Неповнолітні особи віком до 16 років можуть подорожувати самостійно всередині Данії, також і рейсами з пересадками, якщо хтось із батьків або опікунів письмово підтвердив, що згадана неповнолітня особа перебуває в стані вирушити в подорож самостійно і без нагляду. FlixBus виключає свою відповідальність за нагляд за неповнолітніми особами. Усередині Данії діти завжди подорожують за зниженим тарифом у порівнянні з вартістю дорослого квитка. До двох дітей до 12 років можуть подорожувати безкоштовно в супроводі одного пасажира віком від 16 років. Одна дитина до 12 років може подорожувати безкоштовно в супроводі однієї дитини віком від 12 до 15 років.

16 Пасажири з інвалідністю або обмеженою мобільністю

16.1 Послуги перевезення надаються всім особам незалежно від того, чи мають вони інвалідність або обмежену мобільність. Особам з інвалідністю або особам з обмеженою мобільністю FlixBus надає допомогу, яка належить до компетенції перевізника відповідно до статті I a та b постанови (ЄС) 181/2011.

16.1.1 Усередині Чехії особи з інвалідністю або обмеженою мобільністю подорожують за зниженим тарифом, якщо вони можуть пред'явити дійсну, видану в Чехії карту ZTP або ZTP/P.

16.2 Супроводжуюча особа, а також собаки-поводирі, у тому числі для незрячих

16.2.1 Супроводжуюча особа має право на безкоштовне перевезення, якщо буде доведено необхідність постійного супроводу. Підтвердженням є пред'явлення на початку поїздки відповідного документа, який фіксує необхідність постійного супроводу, наприклад:

  • у Німеччині — посвідчення інваліда або довідка лікаря-спеціаліста;
  • у Франції — карта інваліда (з необхідністю супроводу);
  • в Італії — довідки, видані місцевим органом охорони здоров'я (ASL) або «Державною установою соціального забезпечення» (INPS);
  • у Чехії — дійсна карта ZTP/P, видана чеською державною службою.

16.2.2 Щоб забезпечити здійснимість перевезення особи з інвалідністю або обмеженою мобільністю, а також її супроводжуючої особи, пасажирові необхідно повідомити нам про свою потребу перед бронюванням. (див. пункт 16.5.3).

16.2.3 Собаки-поводирі, у тому числі для незрячих, яких мусять перевозити з собою люди з особливим потребами, підлягають безкоштовному перевезенню, якщо буде пред'явлено посвідчення інваліда або відповідну довідку (див. 16.2.1). Ці тварини звільнені від необхідності мати на собі намордник.

16.2.4 Щоб забезпечити здійснимість перевезення собаки-поводиря, пасажирові необхідно зателефонувати до служби підтримки клієнтів, щоб повідомити про свою потребу перед бронюванням і щонайменше за 36 годин до від'їзду.

16.3 Зупинки/автобусні вокзали
Товариства Flix не мають жодного впливу на стан інфраструктури і, відповідно, пристосованість зупинок та автобусних вокзалів для використання людьми з інвалідністю, і тому вони не можуть брати на себе жодні гарантії щодо цього. Відповідальність за таку пристосованість лежить на адміністрації відповідної станції.

16.4 Відмова в перевезенні

16.4.1 Якщо через конструкцію транспортного засобу або через інфраструктуру, включно з автобусними вокзалами та автобусними станціями, фізично неможливо здійснити посадку, висадку або перевезення людини з інвалідністю або обмеженою мобільністю у безпечний та операційно здійсненний спосіб, застерігається право здійснити резервування, оформити проїзний документ або іншим чином надати в розпорядження чи взяти особу на борт транспортного засобу. У такому випадку така особа буде поінформована службою товариств Flix про всі допустимі альтернативи перевезенню.

16.4.2 У зв'язку з конструкцією транспортного засобу зараз перевезення можливе лише тоді, коли особи з інвалідністю або обмеженнями мобільності можуть вирушити в поїздку самостійно і без сторонньої допомоги. Пасажир може попросити на власний вибір взяти з собою для супроводу одну іншу особу, яка може надати допомогу, що її потребує особа з інвалідністю або з обмеженою мобільністю для усунення таких причин. Така супроводжуюча особа перевозиться безкоштовно; наскільки це можливо, такій особі буде надано місце поруч із людиною з інвалідністю або з обмеженою мобільністю.

16.4.3 Такого пасажира буде негайно і на вимогу письмово повідомлено в межах п'яти робочих днів після отримання заяви про відповідні причини відмови в перевезенні.

16.4.4 Якщо перевезення пасажира з інвалідністю або обмеженою мобільністю пройшло перевірку, було видано відповідний проїзний документ і такому пасажирові було все-таки відмовлено в перевезенні, пасажир і супроводжуюча особа мають право на: (а) відшкодування вартості проїзду та у відповідних випадках якнайшвидше безкоштовне повернення до першого відправного пункту, як вказано в договорі про перевезення, або (б) якщо це можливо, продовження поїздки або подальшу поїздку іншим шляхом за допомогою відповідної альтернативної служби перевезення до вказаного в договорі про перевезення місця призначення.

16.5 Перевезення з собою інвалідного візка або допоміжних засобів для пересування

16.5.1 Пасажири з інвалідністю або обмеженою мобільністю мають право на безкоштовне перевезення із собою своїх інвалідних візків або допоміжних засобів для пересування в багажному відділенні автобуса.

16.5.2 Крім цього, усі інвалідні візки, необхідні в пасажирському салоні, незалежно від дати виготовлення, повинні мати точки кріплення для закріплення, так звані «силові вузли», відповідно до DIN 75078-2, а також дозвіл від виробника відповідно до DIN EN 12183 або 12184. Дотримання наведених вище норм для перевезення необхідно підтвердити у формулярі, який надсилається перед бронюванням. (див. пункт 16.5.4).

16.5.3 Щоб перевірити можливість перевезення, ми просимо пасажира повідомити телефоном до нашої служби підтримки клієнтів про точну конструкцію інвалідного візка або інших додаткових засобів для пересування за 14 і щонайменше за 7 днів перед бронюванням (за умови перевезення в пасажирському салоні) або щонайменше за 36 годин (за умови перевезення в багажному відділенні) до виїзду.

16.5.4 Пасажир підтверджує, що функціонально та технічно інвалідний візок спроектований таким чином, що його можна безпечно використовувати під час поїздки. Інвалідний візок відповідає актуальним офіційним вимогам безпеки. У перевезенні в інвалідному візку може бути відмовлено, якщо існують істотні підстави вважати, що безпечне перевезення є неможливим або сумнівним. Перевізник виключає відповідальність за збитки, які можуть бути спричинені неналежним технічним станом інвалідного візка.

17 Перевезення речей

17.1 Багаж:

17.1.1 У вартість поїздки включено безкоштовне перевезення одного місця багажу максимальним розміром 80 х 50 х 30 см на одного пасажира. Допускаються незначні відхилення розмірів, якщо сума розмірів багажу за висотою, шириною та довжиною не перевищує 160 см. Кожен пасажир має право на безкоштовне перевезення до 20 кг багажу. До багажу належать валізи та сумки. Як виключення, допускається перевезення туристичного рюкзака. В окремих випадках, за наявності вільного місця, можливе оплатне перевезення ще одного місця багажу (додатковий багаж) максимальним розміром 80 x 50 x 30 см та максимальною вагою до 20 кг. Для додаткового багажу також допускаються незначні відхилення розмірів, якщо сума розмірів не перевищує 160 см. За перевезення такого багажу сплачуеться збір у розмірі 2 євро. Перевезення більше одного місця багажу не гарантується.

17.1.2 Додатковий багаж підлягає реєстрації через систему бронювання або (якщо можливо для рейсу) за наведеними нижче телефонами гарячої лінії не раніше, ніж за 48 годин до подорожі.

  • Швейцарія та Німеччина (німецький стаціонарний номер): +49 30 300 137 300
  • Австрія (австрійський стаціонарний номер): +43 820 910 340
  • Італія (італійський стаціонарний номер): +39 (02) 947 59 208
  • Франція (французький стаціонарний номер): +33 (0)1 76 36 04 12
  • Великобританія (британський стаціонарний номер): +44 1 78 82 98 784
  • Хорватія (хорватський стаціонарний номер): +385 1 800 03 80
  • Данія (данський стаціонарний номер): +45 32 72 93 86
  • Швеція (шведський стаціонарний номер): +46 850513750*

17.1.3 Щоб уникнути плутанини та помилок, пасажири зобов'язані позначити на багажі своє ім'я та адресу.

17.1.4 У разі здійснення пересадки пасажири повинні самостійно перекласти багаж. Водій може надати допомогу тільки у виняткових випадках, наприклад, якщо пасажир є особою з обмеженими фізичними можливостями або вадами руху.

17.2 Ручна поклажа:

17.2.1 Квиток надає право на безкоштовне перевезення однієї одиниці ручної поклажі, за умови, що її розмір не перевищує 42x30x18 см, а вага не перевищує 7 кг.

17.2.2 Пасажири зобов'язані розмістити ручну поклажу у пасажирському салоні таким чином, щоб вона не порушувала безпеку та роботу автобуса, а також не спричиняла незручностей іншим пасажирам. Ручну поклажу слід розмістити у багажних відсіках у верхній частині автобусу або під переднім сидінням.

17.2.3 Відповідальність за збереження цілісності вмісту ручної поклажі протягом поїздки несе сам пасажир. У разі здійснення несанкціонованого доступу до поклажі сторонніми особами, необхідно повідомити про це водія автобуса. Пасажирам рекомендується перевірити вміст ручної поклажі незадовго закінчення подорожі.

17.3 Спеціальний багаж:

17.3.1 Перевезення спеціального багажу необхідно забронювати та підтвердити заздалегідь. Можливість перевезення спеціального багажу не є загальним правилом.

17.3.2 Спеціальним багажем вважаються предмети, розмір яких перевищує розмір звичайного багажу. При цьому загальний розмір спеціального багажу (висота в см + ширина в см + глибина в см) не може бути більшим, ніж 240 см. Вага одного місця спеціального багажу не може перевищувати 30 кг.

17.3.3 Кожному пасажиру дозволяється перевезення не більше 1 одиниці спеціального багажу.

17.3.4 Як правило, ми забороняємо перевезення конструкційних елементів, меблів або їх частин, електронних приладів, дощок для серфінгу та картонних коробок. Ортопедичні засоби та велосипеди не є спеціальним багажем. Їх перевезення регулюється окремими правилами.

17.3.5 Спеціальний багаж підлягає реєстрації через систему бронювання або (якщо можливо для рейсу) за наведеними нижче телефонами гарячої лінії не раніше, ніж за 48 годин до подорожі.

  • Швейцарія та Німеччина (німецький стаціонарний номер): +49 30 300 137 300
  • Австрія (австрійський стаціонарний номер): +43 820 910 340
  • Італія (італійський стаціонарний номер): +39 (02) 947 59 208
  • Франція (французький стаціонарний номер): +33 (0)1 76 36 04 12
  • Великобританія (британський стаціонарний номер): +44 1 78 82 98 784
  • Хорватія (хорватський стаціонарний номер): +385 1 800 03 80
  • Данія (данський стаціонарний номер): +45 32 72 93 86
  • Швеція (шведський стаціонарний номер): +46 850513750*

За умови перевезення спеціального багажу нараховується додатковий багажний збір в розмірі 9 євро за одне місце багажу. На відміну від звичайного багажу, перевезення спеціального багажу завжди є платним.

17.4 Музичні інструменти:

17.4.1 Музичні інструменти є спеціальним багажем. Якщо розмір музичного інструмента (у футлярі) менше розміру ручної поклажі, його можна перевезти безкоштовно замість ручної поклажі. Якщо розмір музичного інструмента (у футлярі) перевищує розмір ручної поклажі, його потрібно здати у багажний відсік. У цьому випадку за перевезення музичного інструменту стягуватиметься додаткова плата (див. пункт 17.3.5). Перевезення музичних інструментів, розмір яких у футлярі перевищує 135x48x35 см заборонено.

17.4.2 Рекомендується перевозити музичні інструменти у твердому футлярі.

17.5 Цінні речі:

17.5.1 Цінні речі (наприклад, гроші, ювелірні прикраси, дорогоцінні метали, ключі, окуляри (сонцезахисні та (або) окуляри для читання), електронні пристрої (ноутбуки, iPad, планшети, MP3-плеєри, телефони, камери), контактні лінзи, протези, ліки, важливі документи (дипломи, інші сертифікати, грамоти, паспорти, водійські права, цінні папери) та інше, а також крихкі предмети слід перевозити у ручній поклажі, а не в багажному відсіку. За збереження їх цілісності пасажири самостійно несуть відповідальність.

17.5.2 У разі перевезення цінних речей у звичайному багажі, ми не прийматимемо претензій щодо нашої відповідальності. Вище зазначене положення на застосовується до випадків, коли цілісність багажу порушено спеціально або через нашу недбалість.

17.6Дитячі коляски:

17.6.1 Перевезення дитячих колясок можливо в якості спеціального багажу (не більше 1 дитячої коляски на пасажира). Допускається перевезення тільки дитячих колясок, що складаються. Перевезення дитячих колясок, що не складаються, не дозволяється. Для реєстрації перевезення багажу необхідно зателефонувати на гарячу лінію відділу підтримки клієнтів щонайменше за 48 годин до відправлення.

17.6.2 За перевезення дитячих колясок додаткова плата не стягується.

17.7 Велосипеди:

17.7.1 На деяких маршрутах передбачено можливість перевезення велосипедів. Велосипеди повинні бути стандартного розміру та без додаткових кріплень, а їх вага не повинна перевищувати 25 кг. Перевезення велосипедів-тандемів і триколісних велосипедів не передбачено.

17.7.2 Якщо ви бажаєте взяти з собою велосипед, рекомендуємо заздалегідь бронювати квиток та місце для велосипеду.

17.7.3 Максимальна кількість місць для велосипедів в автобусі — 5 місць. Можливість перевезення велосипеду не є загальним правилом.

17.7.4 Вартість перевезення велосипеду складає 9 євро, незалежно від тривалості маршруту та вартості квитка. Перевезення велосипеду здійснюється на спеціальних кріпленнях. В особливих випадках можливе перевезення велосипеду в багажному відділенні, за умови, що велосипед буде перебувати у відповідному чохлі (наприклад, складаний велосипед). Про це необхідно повідомити відділ підтримки клієнтів (див. пункт 17.3.5).

17.8 Ми не надаємо страхування речей, залишених у автобусі. У разі, якщо ви залишили речі в автобусі, заповніть форму пошуку загублених речей на онлайн-порталі FlixMobility.

17.9 Забороняється перевозити небезпечні матеріали та об'єкти, особливо:

  • вибухові, легкозаймисті, радіоактивні, ароматні суміші, суміші, що можуть спричинити корозію
  • незапаковані та незахищені об'єкти, що можуть травмувати інших пасажирів.

До їх числа відносять, наприклад, зброю, амуніцію та піротехніку.

18 Перевезення тварин

18.1 Перевезення собак і інших тварин у автобусах далекого прямування заборонено.

18.2 Щодо собак-поводирів діють правила, викладені у пункті 16.2.3 та 16.2.4.

19 Права пасажирів у випадку затримки або скасування рейсу

19.1 У разі затримки або скасування рейсу, Flix-компанії або оператор автобусної станції якомога швидше повідомить про це пасажирів (але не пізніше ніж через 30 хвилин після запланованого часу відправлення) та сповістить про очікуваний час відправлення, щойно ця інформація стане доступною. Flix-компанії повинні надавати всім пасажирам інформацію про затримки та скасування в електронному форматі, особливо для автобусних станцій, не оснащених персоналом. Для отримання цієї інформації пасажири повинні надати контактну інформацію (наприклад, номер мобільного телефону).

19.2 У разі повідомлення, що рейс буде скасовано або затримано на понад 120 хвилин, або що кількість заброньованих квитків перевищує кількість доступних місць, пасажири можуть діяти наступним чином: (a) продовжити подорож найближчим доступним рейсом до місця призначення, вказаного у договорі на перевезення, на умовах, аналогічних умовам оригінального бронювання або (b) надіслати запит на відшкодування коштів і отримання безкоштовної зворотньої подорожі автобусом до місця відправлення, зазначеного у договорі на перевезення. Якщо затримка або скасування рейсу повністю порушила плани пасажира щодо подорожі, запит на відшкодування коштів повинен бути надісланий як щодо завершеної частини маршруту, так і щодо невикористаної. Відшкодування здійснюється у грошовій формі протягом 14 днів з моменту отримання запиту на відшкодування або отримання пасажиром можливості скористатися одним з вищезазначених варіантів — (a) чи (b), — за винятком випадків, коли було узгоджено іншу форму відшкодування.

19.3 Компанія FlixMobility зобов'язується надати пасажирам можливість безкоштовного проживання у готелі або іншому варіанті розміщення та надати допомогу у переміщенні між автобусної станцією та місцем розміщення у разі, якщо пасажирам потрібно розміщення на 1 чи більше ночей через скасування рейсу, або якщо автобус, тривалість маршруту якого складає понад 3 години, затримується на понад 90 хвилин. У цьому випадку компанія FlixMobility зобов'язується запропонувати пасажирам снеки, харчування та напої у кількості, пропорційній періоду очікування або затримки, за умови, що вони доступні у автобусі чи автобусній станції, або можуть бути забезпечені у розумний спосіб. Розмір відповідальності компанії FlixMobility щодо розміщення обмежується 80 євро на добу протягом не більше 2 діб, при цьому перевезення між автобусною станцією та місцем проживання не входить до цієї суми. Зазначені вище вимоги щодо надання безкоштовного проживання у готелі чи іншому типі розміщення не застосовуються у випадку, якщо компанія FlixMobility може довести, що скасування або затримка були спричинені поганими погодними умовами або стихійним лихом, що унеможливлювали безпечне здійснення автобусної подорожі.

19.4 У разі поломки автобусу під час подорожі, компанія FlixMobility повинна запропонувати пасажирам можливість продовжити подорож на іншому автобусі або дістатися до пункту очікування, з якого може бути продовжено подорож.

19.5 Задоволення будь-яких інших претензій щодо збитків, спричинених скасуванням або затримкою рейсу не виключені.

20 Відповідальність

20.1 У разі незначної недбалості, відповідальність повинна бути понесена (за винятком травм, нанесених життю, кінцівкам або здоров'ю) тільки у випадку порушення критичних договірних обов'язків. Відповідальність у разі спеціальної або грубої недбалості є необмеженою.

20.2 У разі звичайної недбалості відповідальність за супутні ризики виключається. Ці положення не застосовуються у випадках тілесних ушкоджень, а також травм спричинених життю та здоров'ю спеціально або через недбалість.

20.3 У випадку смерті або тілесного ушкодження максимальна сума компенсації на одного пасажира складає 220 000 євро, причому рівень компенсації положенням положень StVG (Закону про дорожній рух), у випадку їх застосування.

20.4 Відповідальність і сума компенсації у разі ушкодження багажу:

20.4.1 У разі ушкодження чи втрати багажу через дорожньо-транспортну пригоду, максимальна сума компенсації на одного пасажира та одну одиницю багажу складає 1200 євро.

20.4.2 Відповідальність виключається у випадках втрати багажу (коли не мала місце дорожньо-транспортна пригода), розміну багажем з іншими пасажирами та крадіжки, окрім випадків спеціальної або грубої недбалості.

20.4.3 Відповідальність виключається за пошкодження багажу в результаті неналежного пакування багажу пасажиром, за винятком випадків коли таке пошкодження було вчинено спеціально або через грубу недбалість.

20.5 Сума компенсації у разі втрати чи пошкодження інвалідного візка чи іншого обладнання для пересування повинна дорівнювати щонайменше вартості нового обладнання або вартості його ремонту. У такому випадку будуть докладатися максимальні зусилля для щонайменше тимчасової заміни інвалідного візка або іншого обладнання для пересування обладнанням з аналогічними технічними та функціональними можливостями.

20.6 Максимальна сума компенсації за пошкодження власності (що не є результатом дорожньо-транспортної пригоди та пошкодженням інвалідного візка або іншого обладнання для пересування), згідно з розділом 23 Закону Німеччини Про громадський транспорт (Personenbeförderungsgesetz), складає 1000 євро, за винятком випадків, коли пошкодження було спеціальним або є результатом грубої недбалості.

20.7  Вище згадані обмеження та виключення не застосовуються щодо встановленої законом відповідальності без вини, або у окремих випадках, коли сторони домовляються про відсутність вини.

21  Загальні умови здійснення перевезення

Окрім цих спеціальних умов здійснення перевезення застосовується постанова щодо Загальних умов здійснення перевезення на трамваї та автобусі, а також рейсовому моторному транспорті від 27 лютого 1970 року (Federal Law Gazette I, сторінка 230) у поточній редакції.

22 Вибір юрисдикції

Для торговців, юридичних і фізичних осіб, що не мають загальної юрисдикції на території Німеччини,  а також для осіб, що перенесли своє місце проживання чи резиденство закордон після укладення договору про перевезення, та чиє місце резидентства в момент подачі позову невідомо, місцем юрисдикції виступає  Мюнхен.

23 Визнання положень недійсними

У разі, якщо певні положення цих загальних правил і умов здійснення перевезення визнано повністю чи частково недійсними або незаконними, це жодним чином не повинно впливати на чинність договору про здійснення перевезення.

* Звертаємо вашу увагу на те, що вартість дзвінка зі стаціонарного або мобільного телефону залежить від тарифів оператора.